Osobní cvičení, každému na míru

5. srpna 2013 v 22:10 | Bonnie Melone |  ♥ Lifestyle
Nevím, jestli je od někoho nevěřícího na místě používat frázi "bůh mi nadělil", ale dejme tomu, že od jakživa mám nějaké tělo, ruce a nohy, a díky tomu se mohu pohybovat. Proto jsem po krátkém zamyšlení vypla už třetí sérii sexu ve městě, odhrnula jsem nepořádek z podlahy na druhou stranu podlahy, a na zem jsem hodila deku. Poprvé jsem zapálila nádhernou svíčku, kterou jsem dostala od maminky k vánocům, a začala jsem přemýšlet o tom, že bych se naučila cvičit jógu. Pak mě ale napadlo něco mnohem užitečnějšího.

Pokud také nejsi typ vrcholového sportovce, a cvičení bereš jaksi s nadhledem, tak i pro tebe bude tato varianta pohybu naprosto skvělá! V celé té široké nabídce různých druhů sportů a cvičení, se určitě nachází některé, co je ti sympatické trochu víc, než všechny ostatní. Na to se zaměř. Já jsem si vybrala právě jógu. Zdá se mi od pohledu uvolňující, protahující, a zkrátka sympatická. Pro tebe to může být ale cokoliv. Aerobik, zumba, klidně i box nebo karate, přestože s tím nemáš žádné zkušenosti, a ani jsi to nikdy nezkoušela. Důležité je to, že víš jak přibližně tvůj vybraný sport vypadá, nebo si stačí dokonce jen představit, jak si myslíš, že by to vypadat mohlo. A pak? Pak už jen stačí spojit to se starými známými cviky, jako jsou kliky, dřepy, sedlehy, sklapovačky, a mnoho dalších, třeba tvých oblíbených.
Jak to provést? To je jen na tobě! Ale protože si nechceme ublížit, nezapomeň se vždy protáhnout od krku až dolů. Tak, je čas začít být kreativní. Například já, jako člověk který si představuje jógu jako uvolňující až meditační cvičení, jsem začala se starým dobrým tureckým sedem, a pravidelným dýcháním. Postupně jsem se bez přemýšlení vždy z nějakého protahovacího cviku, dostávala ke cvikům posilovacím, a pak jsem už vědomně tyhle dvě věci kombinovala. Jde o to, aby ses cítila příjemně, a dostala ze sebe tu energii která ti třeba znepříjemňovala celý den, nebo prostě uvolnila nahromaděný stres. Pravidlo posilování? Pokud ti to nepřipadá těžké, děláš to špatně. Tahle metoda cvičení má být sice příjemnější, než bolení za krkem z otáčení hlavy na obrazovku počítače, kde přehnaně svalnaté dívky na rohožkách předvádějí něco z vesmíru, ale každý výsledek chce snahu, a snaha bolí, a náročnost k ní patří.
Budu upřímná, protože je to to nejlepší, co můžu udělat, a protože se to zkrátka cení. Nemám absolutně tušení, jak u toho cvičení vypadám, a jsem si jistá že i ty oceníš raději svůj klidný pokoj, kde se můžes jakkoliv protáhnout, a cvičit podle toho jak to zrovna cítíš, protože například obývák plný lidí, nebo zahrada kde vedle za plotem soused seká trávu jen ve slipech, není zrovna ideální. A když máš ideální místo, ideální volný úbor a spoustu inspirace, už ti nic nebrání věnovat svému tělu třicet minut denně. Pokud si cvičení rozložíš tak, aby jsi měla protažení i posilování dostatek, postupem času to začne být určitě vidět!

S láskou,
B.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Cleo Cleo | Web | 5. srpna 2013 v 23:30 | Reagovat

Celkem ráda cvičím, ale jsem spíš nárazový člověk. Klikuju hlavně, když jsem naštvaná.

2 light7 light7 | E-mail | Web | 6. srpna 2013 v 9:51 | Reagovat

Taky ráda cvičím...nejradši si protahuju všechny svaly...teďkom budu trénovat martial arts.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama